Akademia Przedsiębiorcy WEC Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Kapitałowej WEC.

Akademia powstała w związku z rosnącym zapotrzebowaniem przedsiębiorców na doskonalenie umiejętności w obszarze zarządzania wierzytelnościami, prawa pracy i podatków.

Z czasem ofertę poszerzyliśmy o szkolenia menadżerskie i sprzedażowe.

Warsztaty kierujemy do pracowników:

  • Działów Windykacji,
  • Sprzedaży i Obsługi Klienta,
  • Kadr, Księgowości i Controllingu,
  • Administracji.

Firmy korzystające z naszych szkoleń cenią nas za merytoryczne oraz praktyczne podejście do tematu. Za cel stawiamy sobie najwyższą jakość przygotowanych warsztatów. Trenerzy realizujący szkolenia to praktycy z długoletnim doświadczeniem w swojej specjalizacji.

Specjalizujemy się w szkoleniach z obszaru windykacji, prawa pracy, podatków oraz obsługi Klienta. Najwyższą jakość naszych usług potwierdzają rekomendacje od takich instytucji jak Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor.

Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC to nie wykłady, to praktyczna wiedza poparta licznymi przykładami.

 

Dzięki naszym szkoleniom poznacie Państwo:

  • Sposoby zabezpieczania transakcji,
  • Prawne aspekty dochodzenia należności na drodze sądowej i egzekucyjnej,
  • Skuteczne metody windykacji polubownej,
  • Zasady wywierania wpływu na dłużnika i techniki negocjacyjne,
  • Zasady przygotowania i wdrożenia procedury windykacyjnej,
  • Podatkowe i finansowe aspekty zarządzania należnościami,
  • Nowości w prawie pracy i prawie podatkowym,
  • Przepisy RODO,
  • Skuteczną obsługę Klienta.

Oferujemy szkolenia, których przedmiotem jest:

  • Prawo podatkowe,
  • Prawo pracy,
  • Prawo upadłościowe,
  • Prawo europejskie,
  • Prawo administracyjne,
  • Prawo handlowe.

Przedsiębiorstwa:
Poczta Polska S.A., PKN Orlen, Goodvalley Polska, Veolia Energia Łódź S.A., Solid Security Sp. z o.o., Securitas Polska Sp.z o.o., Atlas Sp. z o.o., Dr. Oetker Sp. z o.o., Amica S.A., Stock Polska Sp. z o.o, Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., IKEA RETAIL Sp. z o.o., REGESTA S.A., Ceramika Paradyż Sp. z o.o, DKS Sp. z o.o.,  Wielton S.A., Hochland Polska Sp. z o.o., Nord Farm Sp. z o.o., Coty Polska Sp. z o.o., Koral S.A., DBL Poznań Sp. z o.o.,  Dobroplast Sp. z o.o., Velux Sp. z o.o., Herbapol Lublin S.A., Asseco Poland S.A., Proama, PZU S.A., Nestlé S.A, Osadkowski Raiffeisen Sp. z o.o., Koleje Mazowieckie,  i wiele innych uznanych marek.

Banki:

Bank Pocztowy S.A., Alior Bank S.A., PKO BP S.A., ING COMMERCIAL FINANCE POLSKA S.A., Bank Spółdzielczy w Toruniu, Bank Spółdzielczy w Sztumie, Poznański Bank Spółdzielczy, ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH, Bank Spółdzielczy w Sandomierzu oraz wiele innych.

Instytucje:
Urząd Miasta w Będzinie, Wołominie i Lublinie, Instytut Rachunkowości i Podatków, Polska Izba Opakowań, Areszt Śledczy w Łodzi.

W 2012 r. Kancelaria Prawna – Inkaso WEC S.A., została wyróżniona przez Urząd Miasta Łodzi, dołączając, jako Partner do Programu „System doradztwa i szkoleń dla łódzkich przedsiębiorców oraz osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej”. Program realizowany jest od 2006 roku przez Miasto Łódź, przy współpracy z partnerskimi firmami. Z bezpłatnych usług szkoleniowych i doradczych, mogą skorzystać łódzcy przedsiębiorcy oraz osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej. Dotychczas w szkoleniach udział wzięło ponad 5 tysięcy uczestników. Z doradztwa korzysta natomiast corocznie około 150 osób. Udział Kancelarii Prawnej – Inkaso WEC S.A. w programie dowodzi, że jesteśmy godnym zaufania partnerem, utrzymującym wysoki standard świadczonych usług.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń.